Tuesday 29 May 2012

Paper Planes

Assalamualaikum to my lovely brothers & sisters, here's my new project,


Naahh...here comes my paper planes. Would you like to join and play with me?? Pleaseee.... aku slalu main sorang-sorang tau...boring kot! I need friends or wifes (isterissss). Bhahaha...melawak ja, jangan marah.
I hope you like it and I would like YOU to give me more ideas for the next project 
(photography sahaja)
Idea-idea boleh la hampa tuleh kat dalam comment di bawah ini...
sila lihat bawah:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(tengok kat kotak comment la bro! bhahahaha....)

6 comments:

  1. ape kate ko pop up kn je kotak commnt.. sng sikit.. nice picture

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Macam mana nak buat pop up kotak comment tu? Teach me master, I'm new to this blog.

      Delete
  2. adik sepupu sy suka men paper plane jgk..nk men ngn dia x?

    ReplyDelete