Monday 4 June 2012

Cyborg





Assalamualaikum,


Hari ni project aku (atau entry lah) adalah menjadi Cyborg. Susah tau nak edit ni, mengambil masa dalam 2 hari (sebab suka waste time buat benda lain), lama tau. Letih dah... walaupun kalau you guys nampak yg tengah di dada tu (di antara my boobs, LOL!) macam energy source Ironman bagai, tapi malangnya bukan. Ironman pakai suit, yg ni tak, yang ni semula jadi (branak2 dah jadi macam tu dah...lampu bagai). uhuhuk!  Ya la ya la...aku ambil gambar Ironman punya energy source tu letak dekat situ masa editing...

Aku mengambil masa yang agak lama untuk edit, sebab nak bagi gambar ni nampak yg se-real yang mungkin. So, aku buat la menggunakan trial & error method. So, hope you guys like it. Maap la seribu kali maap sebab blog tak update selalu, maklumlah student kan....

p/s: Aku tak guna software photoshop, aku cuma guna software GIMP 2.6 (free punya software)

6 comments:

  1. dah betul2 macam cyborg dah, hehe
    nice =D

    ReplyDelete
  2. uish..
    takut tu beb !!
    manusia ke.. robot nie??

    hahaha

    ReplyDelete
  3. Tsaqib,

    Sorry to ask but are you related to Shaikh Mohamad al Hasawee of Penang? If you are, can I ask you something in private? Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have a cousin name Sheikh Mohammad but he's not al-Hasawi, but he's al-Badjenid. Maybe the same guy? Because he lives in penang too.

      Delete