Wednesday 22 May 2013

Movie Time

So hari ni aku baru saja tengok movie dengan member aku cerita Star Trek Into Darkness, movie tu agak best so aku sarankan uolls go and watch that movie, kalau tak sempat go and buy CD or download "if you know what I mean". Sebenarnya kelmarin pon aku pi tengok movie sorang-sorang (sampai bapa aku pon heran apa yg best sangat tgk wayang 2 hari straight) sebab movie yang aku tengok tu adalah The Great Gatsby. Aku tau member aku tak suka tengok movie jiwang ni semua tapi seriously it is "better love story than twilight" gitew. Huhuh...

Sebab aku tengok cerita adalah kerana cinematography dia adalah sangat epic and cool you know, its like watching Alice In Wonderland but in a real world. Hakikatnya jugak sebab banyak orang kata muka aku macam Leonardo Dicaprio. Aku mestilah nak tengok macam mana aku berlakon kan!? Hehehe, gitew! And again kalau uoll tak sempat tengok, go and buy CD or download like I said just now, make sure its Dvdrip. lol!

Kalau aku nak cerita apa yang jadi tak best kot, tapi tengok pi lah trailer dia...


Muka macam aku kan? Hehehe...ok, sebelum uoll rasa mual, boring nak muntah, tahukah anda ada banyak lagi movie yang aku rasa akan jadi epic yang akan keluar this year? Salah satunya adalah Man of Steel, After Earth, Percy Jackson: Sea of Monster, Thor The Dark World, R.I.P.D Ini adalah trailer2nya. Enjoy!





Selain dari cerita di atas adalah cerita: The Wolverine, Elysium, Kick-Ass 2, The Hangover Part III, Monsters University, Cloudy With A Chance of Meatballs 2, Epic. Yang movie ni semua hampa pi tengok sendiri kat youtube. Thank you for reading. :)

No comments:

Post a Comment